Platforma zarządzania incydentami Splunk On-Call
Splunk On-Call to platforma do zarządzania incydentami i współpracy, dedykowana zespołom DevOps pracującym na dyżurach. Zwiększa świadomość sytuacyjną wszystkich członków zespołu i ułatwia bierny udział ekspertów, usprawniając rozwiązywanie incydentów i poprawiając jakość życia osób utrzymujących systemy 24x7. Aplikacja iOS, stworzona jako uzupełnienie usługi Splunk On-Call, umożliwia zespołom DevOps pracującym na dyżurach monitorowanie na żywo, otrzymywanie alertów o incydentach poprzez różne kanały, zarządzanie incydentami na urządzeniach mobilnych, funkcje komunikacji zespołowej, zarządzanie harmonogramem dyżurów oraz dokumentację rozwiązań dla przyszłego odniesienia.
To kompleksowe narzędzie pozwala użytkownikom skutecznie zarządzać incydentami, efektywnie komunikować się w zespole oraz płynnie zarządzać harmonogramami dyżurów, promując współpracę i proaktywne podejście do zarządzania incydentami w zespołach DevOps.